17 Ağustos 2010 Salı

İngiliz Futbolu Gibi



Fenerbahçe'yi 10 seneden uzun süredir yani kendimi bildim bileli izliyorum, daha önce böyle görmedim. Bu sözüm yanlış anlaşılmasın , Fenerbahçe olaganüstü futbol oynamadı ama tam bir ingiliz takımı gibi oynadı. Hani o hayranlıkla izledigimiz premier lig takımları gibiydi. Oyunu kanatlara yayan. 4-4-2 sistemini ufak bir değişiklikle 4-4-1-1 olarak sahada uygulayan bir takımdı. Basan, pres yapan, oyunu sürekli terse çeviren , en azından bu şekilde oynamaya çalışıyorlardı. Hemen hakkını teslim edelim bu eserin sahibi Aykut Kocaman. Yeni yeni oturtmaya çalışıyor bu sistemi. Başlangıçta sıkıntılar olacaktır. Oldu da nitekim. Young Boys'a elendi Fenerbahçe. 20 milyon Euro kaybı oldu ama gelecek 10 yılı kurtuldu bence. Eger bu şekilde oynamaya devam ederlerse bıkmadan usanmadan yılmadan bu sistemi sürdürürlerse çok başarılı olacaklarına inanıyorum. Ben o ışığı gördüm. İzleyen herkes de görecektir ileride.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder